gospodarkamorska.pl: Czy inwestowanie w mariny na polskim wybrzeżu jest opłacalne? Mariusz Witoński, PTMEW: Polska ma dobre warunki do rozwoju morskich farm wiatrowych. Do 2050 roku ich moc może sięgnąć 20 GW Sektor stoczniowy liczy na odbicie już w przyszłym roku money.pl: Pogłębienie Odry. Kaczyński mówił, że „musimy to zrobić”. Niemcy ostro protestują Bałtyk jest strategicznym zasobem Polski Polskie porty mają się dynamicznie rozwijać Bałtyckie stada wymagają pilnego ratowania Rekompensaty dla armatorów statków rybackich Bałtyk jako luksus i zobowiązanie Genting na krawędzi, więc niemieckie stocznie wrócą do państwa? Trudne portowe półrocze MV Werften: renowacja poprzez redukcję zatrudnienia? Do Rzeczy: Przekop Mierzei Wiślanej i walka o wpływy w basenie Morza Bałtyckiego Niebezpieczne związki miasta z portem Dziedzictwo Piotra Soyki Pierwsze półrocze 2020 r. z perspektywy przemysłu stoczniowego. Zagadnienia węzłowe Bez ministerstwa, czyli dalej od stolicy Nowy terminal kontenerowy w Szczecinie – czy naprawdę jest się z czego cieszyć? Inwestycje w morski Szczecin gospodarkamorska.pl: Perspektywy rynku remontów i konserwacji statków w dobie pandemii COVID-19 PŻM dość udanie zmaga się z globalnym kryzysem Cruising wróci na Bałtyk – czy z udziałem polskich portów? Clarksons znacząco obniża prognozy globalnej produkcji stoczniowej w tym roku Władze Meklemburgii znów aktywnie lobbują na rzecz swojego sektora stoczniowego