Przemysław Wojnarowski

Lider Instytutu Studiów Regionalnych, organizator Waterfront Forum Szczecin. Członek Instytutu Analiz, Diagnoz i Prognoz Gospodarczych w Szczecinie. Analityk rynku nieruchomości, autor i współautor wielu analiz, raportów i studiów wykonalności.


Zbigniew Jagniątkowski

Przedsiębiorca, żeglarz, kapitan jachtowy i motorowodny, animator życia żeglarskiego, przedsiębiorca, społecznik. Lider Instytutu Studiów Regionalnych. Autor koncepcji, organizator i promotor Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego. Prezes Związku Portów i Przystani Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego.


Sławomir Doburzyński

Autor książek z dziedziny rozwoju regionalnego, publicysta. Autor i współautor dokumentów strategicznych i koncepcji rozwoju, członek zespołu wprowadzającego w życie ideę Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego.


Prof. dr hab. Marek Dutkowski

Profesor nauk o Ziemi, obecnie w Instytucie Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej Uniwersytetu Szczecińskiego, publicysta i popularyzator nauki. Krajowy i międzynarodowy konsultant w dziedzinie gospodarki przestrzennej, polityki ekologicznej oraz planowania strategicznego miast i regionów. Autor ok. 150 artykułów naukowych i kilku książek z tego zakresu. Autor i kierownik zespołów wykonawczych kilkudziesięciu ekspertyz dla organów rządowych, samorządowych i biznesu. Członek Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju przy Prezydium Polskiej Akademii Nauk, członek rzeczywisty Akademie für Raumentwicklung w Hanowerze oraz Rady ds. Rozwoju Przestrzennego przy Federalnym Ministrze Spraw Wewnętrznych, Budownictwa i Stron Rodzinnych w Berlinie.


Natalia Ubych

Absolwentka Wydziału Architektury i Urbanistyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie. Współautorka raportów i analiz.

Przemysław Łonyszyn

Doktor nauk o Ziemi specjalizujący się w charakterach miast, socjolog, dziennikarz (związany swego czasu z TVP Szczecin); autor książek beletrystycznych i literatury faktu; uznany znawca kultury, historii oraz sportu Hiszpanii; organizator imprez kulturalnych; działacz samorządowy.

Marlena Jagłowska

Specjalistka w dziedzinie Digital Marketingu, SM marketingu, Google Ads. Z branżą reklamową jest związana od ponad 15 lat. Zarządza Butikiem Kreatywnym, gdzie jako Creative Director nadzoruje prace nad kampaniami wizerunkowymi i sprzedażowymi dla klientów z branży m.in. beauty i piwowarskiej. W poprzednich latach związana była z Agencją Walk Creative, w której odpowiadała za kampanie reklamowe dla Volkswagen SU i Orange. Wraz z Fashion TV Polska stworzyła program szkoleniowy z zakresu „Zarządzania Marką Luksusową”. Na stanowisku Account Creative Director w Althermedia odpowiadała za tworzenie strategii marketingowych i realizację kampanii reklamowych m.in. dla L’Oreala, Samsunga czy Quercus TFI. W firmie Marker Poligrafia jako Dyrektor Sprzedaży kierowała działem przetargów publicznych i odpowiadała za obsługę kluczowych klientów, takich jak Ministerstwo Gospodarki, Gorenje czy Lego. W Brand New Day jako Account Director zajmowała się realizacją działań m.in. dla Verona Building, Roncato i Fiat Polska. Jest autorką poradnika dla przedsiębiorców pt. „Reklama AdWords i Facebook krok po kroku. Zrób to sam”, który ukazał się w 2016 roku pod patronatem Tygodnika Wprost. Prywatnie miłośniczka sportów ekstremalnych, kuchni śródziemnomorskiej oraz sztuki i architektury.


Andrzej Aranowski

Ekonomista, związany ze środowiskiem naukowym Uniwersytetu Szczecińskiego, posiada stopień doktora z zakresu zastosowań metod ilościowych na rynku nieruchomości, na co dzień zajmuje się zarządzaniem w Zakładzie Spółki PlantiCo w Broniszach, jako członek Instytutu Analiz Diagnoz i Prognoz Gospodarczych.

Marcel Wojnarowski

Urodzony 11.10.1993 roku, absolwent Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 9 im. Bohaterów Monte Cassino w Szczecinie. Wolontariusz. Interesuje się organizacją, zarządzaniem i gospodarką przestrzenną w aspekcie otoczenia człowieka.